[121]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[121]

 

 

 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

 

 

که آرامش بخش روح و روان کسی ميشوي که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

 

 

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 
خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
 
 
 
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
 
 
 
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
 
 
 
تولدت مبارک
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
 
 
 
 
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد
 
 
 
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و تولدت را تبریک میگویم
 
 
 
 
 
 


عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو
 

به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 22:27 ] [ h ] [ ]